Tema: Re: Viza i Kaliningrada
Autorius: vitas
Data: 2019-08-27 20:44:01
Na cia buvo atsakymas i tavo biciulio replika, kad sios vizos
 skirtos man. Gal jis ir teisus, gal jis turi ruso korta ir jam
 tikrai nereikia jokios vizos. Bet jos tikrai nereikia ir man,
 juolab jau esu buves. Is keliones man isimine trys dalykai: 1.
 Pasienietis su fufaike perkeiptu veidu ir stiklinem akim metantis
 peili i ora ir klausiantis 'skolka vas v mashine', nors ir taip
 matyti, nebent pas juos normalu vazineti kazkam bagazineje. 2.
 Duobes gatvese kad ikrenta ju dzipai. 3. Per  5min pavogti
 masinos veidrodeliai.

Gal sakau kas nors dabar kitaip? Bet matau niekas nesiruosia ten
 vaziuoti, rusija mylim per atstuma ane :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/