Tema: Re: Viza i Kaliningrada
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-27 15:51:28
Bevizis i Lietuva orientuotas i JAV kariskius. Ju net Lietuvos policija judinti negali, nepaisant:

Konstitucijos nuostata, kad Lietuvos teritorijoje negali būti užsienio valstybių karinių bazių, reiškia tai, kad Lietuvoje negali būti tokių karinių bazių, kurias valdo ir kontroliuoja užsienio valstybės.

Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/lietuva/salies-pulsas/uzsienio-kariu-buvimas-lietuvoje-nepriestarauja-konstitucijai-347066