Tema: Re: Viza i Kaliningrada
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-08-27 17:51:23
Buvau, vedziojau suni, be maiselio, dar pasienyje, jau anoj pusej, kol
dokumentus tikrino. Ir kaip tik priejo moteris pasieniete, kai mano suva
sikt pradejo rusijos federacijoj. Pradejo garsiai rusiskai saukt ant
manes, mol ka jus sau cia leidziate. As jai sakau, kad mes uz Putina! Ji
priejo arciau, mane tada apkabino, ir pasake : sikite, sikite kur tik
norit... Tada apsiverke ji ir mano suo pradejo verkt.Labai buvome siltai
sutikti.