Tema: Re: Uzjauciu vata!
Autorius: Tomas
Data: 2019-08-27 01:20:57
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message news:qjtrlk$91f$1@trimpas.omnitel.net...
> jei tuoj pat paaiskinsi, kodel JAV neturi su kuom savu kosmonautu i TKS nugabenti.
Kam metyt leshas, kai yra nebrangus vergai?
Gal da pasakysi kad ir faraonas turedavo ranka buciuot vergams ir but dekingas, kad tik tie piramide statytu? Kad pakakdavo pachliobkes  bliudeli pakisht ir trupiniu pabert.

Kodel suchojus butinai turi but keleivinis? Kodel nuosavos gamybos branduolinis ginklas nesiskaito auksta technologija, jeigu ji turi visoje planetoje tik bene 9  valstybės?
Kokia cia rusishka technologija aukshtini, ar libdukas yra?

> Zigulius ir ne viena esu mates Prancuzijoje. Neuzsiskaito uz vakaru valstybe? Amerikoje turtuoliai perka Ural motociklus. Neuzsiskaito, nes tamstai reikia butinai, kad pirktu zigulius?
Zhigulys jau rusishkas patapo, nebe fiatas? Gal ir buchanke ruskiai patys sugebejo suprojektuot?
O prancuzai dar ir beretes devi, ir shalikus iki zhemes, prancuzishka batona turi po pazhastim.
Imesk 10 amerikos turtuoliu foto su uralais.