Tema: Re: Uzjauciu vata!
Autorius: radiacijos nera
Data: 2019-08-25 21:24:46
Tai kazkada ir amerika turejo. O kai amerika vel tures- aparatais visi
skraidys?
Del atominio ginklo sakei, kad tik 9 salys turi-pasakiau kodel
Del ginklu-kam pagaminti reikia daugiau technologiju-sautuvui ar
automobiliui?
O apie jhoki galvanauska as nezinau, laikas nustoti fake news tiketi! Va
vytautas tai vaiksciojo po smolenska, net naugardas buvo musu!