Tema: Re: Namu reanovacijos afera
Autorius: Remigijus
Data: 2009-02-08 23:00:53
Netiesa, dideli pinigai - didele beda.

Apie svedu siulymus kazkada kazka lyg ir girdejau. O gal ir ne apie tai,
ka turi mintyje. Kaip bebutu, po dyku, jei tikrai dyku, konsultaciju ir
projektu paprastai buna konsultanto puses imoniu dalyvavimas
realizuojant pojektus. Pasitaiko, kad konsultuojamajam tai nepatinka.

Del pensijos. Tau 55, o tu jau pensininkas, kaip cia taip?

Remigijus