Tema: Re: Namu reanovacijos afera
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-02-08 15:49:17
> Dideli pinigai - didele beda.

Netiesa - building.omnitel.net

Švedai siule net kaip pagalba konsultacijas/projektavima - bet musu
politikai spjove i tai. MATAI JIE siulesi uz dyka projekta ir konsultacijas
o musiskiai negalejo ant to $ isplaut tai ir numete lauk.

nors buvo nemaza darbo grupe zmoniu ir is LT is is Svedu kurie idejo dideles
pastangas i visa projekta.
taip pat danai siulesi

> Visiskai aisku, kad bus daugybe norinciu nugriebti dali pastatu siltinimui
> skirsimu pinigu. Tikrai daug kartu daugiau, nei yra Vyriausybes ir Seimo
> nariu su visais patarejais kartu sudejus.
>
> Kaip su tuo tvarkytis - klausimas antras. Klausimas pirmas - reikia
> siltinti. Gal tiksliau butu - atsakymas pirmas.
>
> Remigijus

Ubagu valdzia jau iesko budu "Tvirto kumščio politika neišvengiama"
delfi.lt/news/economy/energetics/article.php?id=19738856

Ir tai gresia ne tik parlamento langu dauzymu:

jule, 2009 02 05 15:22
man buto renovacija kainuos 80000 lt ,as nepasirasiau,man 55 metai
pajamos -pensija 580lt,kas duos paskola ir is ko moket!atsakymas toks "
namas 80procentu sutiko,bus renuovojama"o is manes isreikalaus per
anstolius. TEISININKAI ATSAKYKIT AR TAI TEISETA? TAI GRYNAS REKETAS !
--
dana, 2009 02 07 14:51
su ta renovacija tai visus pinigus issiurbs is musu visu ir kiek tai

  >hamas, 2009 02 08 10:43
  >Vienam šimto butų namui apšiltinti ,pakeičiant laiptinių langus ir
sutvarkant stogą užtektų tik 300000 LT . Taigi vid . vienam >butui atsieitų
tik 3000LT . Taigi jei už tris mlj galima pusę lietuvos daugiabučių
sutvarkyti tik reikia statybininkams pelnus >prikirpt.

to: hamas, 2009 02 08 11:41
cia, matyt, tik stogo ir langu pakeitimas tiek kainuoja. mano daugiabutyje
yra tik 20 butu, 4 aukstu pastatelis, 2 laiptines, beveik visi butu langai
plastikiniai. kai paskaiciavo, kiek kainuotu renovacija (be vamzdynu, nes
jie jau, kaip ir silumos mazgas, sutvarkyti), tai apsalau - 800 tukstanciu.
taip, neapsirikau -800 tuks. jei remtu valstybe 50 proc., liktu 400 000,
tai, primetus palukanas, vidutiniskai vienam butui iseina 40 000. per kiek
laiko tai turi atsipirkti. p.s. sausi uz 83 m2 buto sildyma mokejau 330 lt.

  >"Tvirto kumščio politika neišvengiama"
  >delfi.lt/news/economy/energetics/article.php?id=19738856

Valstybe turetu finansuoti ne procentus, o apsiltinamo fasado kvadratus, nes
kalbama ne apie otkatus. Kokia butu itaka biudzetui? Skaiciavimai rodo, kad
uz valdzios skirtus pinigus zmones apsisiltintu apie 50 kartu daugiau namu.
Kokia tai butu itaka zmoniu piniginems? Kai kuriais atvejais zmonems
visiskai pakaktu biudzeto pinigu ir is savo kisenes nereiketu moketi
nieko...
Is tikro valstybe turetu siame procese turetu dalyvauti minimaliai.
Butiniausi darbai yra fasado siltinimas ir individuali silumos apskaita
butuose. Visus kitus darbus pajegus atlikti patys gyventojai INDIVIDUALIAI
pagal savo POREIKIUS...
Projektus turetu finansuoti savivaldybe. 2000 litu uz fasado siltinima ir
individualia silumos apskaita yra daugiau, negu pakankama. Paskelbkit
konkusa, kad reikia paruosti Vilniaus Lazdynu rajono gyvenamu namu
reanovacijos projekta ir pasiulykite 100,000 - kils "mustynes" del tokio
uzsakymo. O tai reiskia, kad vieno namo "popieriu" tvarkymas kainuos maziau
kaip 500 litu... iskaitant visus otkatus...