Tema: Re: Framework
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-05-11 17:25:50
Vakarą! :)

Laimis rašė:
> Suabejočiau, ar nenorėtum dar pridėti:
>  - intelligent indentation;
Mmm... Tik jei kalbame apie EMACS'ą, tai sykiais šis mane nuvilia.
Gal rankos negeros, ar kodas ne toks...

>  - intelligent syntax highlighting;
Apie pašvitus te jau prie "ic" komentaro parašiau. :)

Tai yra, bendru atveju - gal geriau nereikia. Tiesiog kartais kai jau
"pasišviečia" tam intelektualiam varikliui, tai galima tik liūdėti.

>  - paren match;
Viena funkcija - vienas langelio pavertimas. :)
Na, arba kitaip - perskaitęs nuo pradžios iki pabaigos ir supranti kas
daroma, ir atsimeni, ir atskiri.

Gal ir "nice to have", tačiau nereikėtų šituo įrankiu naudojantis
bjauroti kodo ("tiesiog pažiūrėsim kaip veikia"), o po to taip ir palikti...

>  - regex search & replace
Oi, čia jau tiksliai praleidau.
Ir Ctrl-X -> R -> T, je?

>  - block (un)comment
Gaila kalbos, kurioje nėra block comment'ų, ar pre-procesoriaus if'ų.

Čia aš ant L. Wall bendrai ir Perl'o atskirai piktas. :)
Nes kitoje rankoje tas jau minėtas rectangle translate'as.

>  - bookmarks
Na, taip ir nepriėjo rankos. Tiksliau vėl vienas iš "nice to have".
Ar failai pernelyg trumpi, ar dar kas...

>  - code completion (bent jau Tags variante)
Ne. Na, gal ir taip, bet kaip rinkau kriaukles rankomis, taip matyt ir
tęsiu...

>  - ...
Taigi kad.
Eight Megabytes And Constantly Swapping...

> Žiū ir gaunasi IDE... ;-)
Taigi. Gal ir gaunasi, tik prašyčiau mažo-pilko-pūkuoto, kur ant sienos
pakabinamas. :)

> p.s. aš asmeniškai visa tai randu (X)Emacs'e, nors ir Vim'as nesvetimas.

Atsiprašau už tas priekabes po punktais.
Pasistengsiu nebetęsti, nes tuoj antras puslapis nuo framework'ų nueis.

--
JB