Tema: Re: Framework
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-05-11 14:58:00
Kviečiu šypsotis. ;)
Jūs labai nepatenkintas tokiu ekskursu už pradinės temos ribų atrodote.
Tiksliau tuo, prie ko šis veda.

Aš juk nekviečiu visų iš eilės mesti savo įrankius, ar, tuo labiau,
nesakau, kad gudrūs redaktoriai yra visiškai blogai. :)

Atskiru atveju, kalbant apie mane:
    o) man patinka tvarkingas kodas ir visa ko reikia tai
'tabs-to-spaces' bei 72 kolonėlių ekranas;
    o) tiek nano, tiek notepad'as pasileidžia greitai ir veikia greitai
(pastarasis sunkiai susidoroja su didesniais failais, pirmas sunkiai
susidoroja su dideliais failais, bet susidūrus su didesniais nei kelių
šimtų Mb failais vis tiek judu link konsolės ir vim);
    o) aš asmeniškai nesidžiaugiu išsiskleidžiančiu kodu. Ačiū, žinau
kokį metodą noriu pašaukti, ir kai galvoju apie __parseArguments tikrai
nenoriu pamatyti __loadDefaultsFromFile, ar dar ko panašaus;
    o) kol kas dar nemačiau patogaus, greitai veikiančio IDE (ne kažin
kiek ir ieškojau - tiesa), kuris be didesnių problemų susidorotų su
failais kuriuose pamaišytos kelios kalbos (o ką tenka pamatyti, kuomet
template'uose leidžiama įterpti pradinės kalbos kodo gabalus) bei
neerzintų savo patarimais (gal norite išskleisti kodą? o gal šitas
funkcijas paslėpti, kol nepaspausite gražaus-minkšto-mažo-pliusiuko?).

Tiesiog bendro pobūdžio nedžiaugsmas.

Emacs'as yra vidutiniškai gerai, nors mano pajautimu kiek sunkokas
(nebent užsimanau su spalvomis peržiūrėti didžiulį failą).
Eclipse yra daugiau nei vidutiniškai blogai. Gal čia ir nemeilė Java'ai.

Negražus kodas skatina paverkti kur nors kamputyje.
Noras rašyti gražų kodą priveda prie papildomos semantikos virš kalbos,
kas nėra apskritai gerai, tačiau kelios itin paprastos reguliarios
išraiškos po to leidžia daryti gražią magiją.

Taigis... Bendru atveju nepykstu ant daugialypių ir gudrių redagavimo
įrankių, tačiau atskiru atveju pats jų nemėgstu.

--
Gražios dienos,
JB