Tema: Re: Framework
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-05-11 16:13:34
> Aš juk nekviečiu visų iš eilės mesti savo įrankius, ar, tuo labiau,
> nesakau, kad gudrūs redaktoriai yra visiškai blogai. :)

Tai kalbėkim apie redaktorius,o ne notepad.exe.

>     o) aš asmeniškai nesidžiaugiu išsiskleidžiančiu kodu. Ačiū, žinau
> kokį metodą noriu pašaukti, ir kai galvoju apie __parseArguments tikrai
> nenoriu pamatyti __loadDefaultsFromFile, ar dar ko panašaus;

Aš irgi žinau, kokį metodą noriu kviesti, ir man daug maloniau jį
užrašyti trimis klavišų paspaudimais vietoj to, kad rašyti pilną
pavadinimą (su didesne galimybe suklysti rašant).
Bet koks „redaktorius“ be sintaksės išskyrimo nevertas dėmesio.
Kaip ir nesugebantis vienu metu atidaryti kelių failų.

>     o) kol kas dar nemačiau patogaus, greitai veikiančio IDE (ne kažin
> kiek ir ieškojau - tiesa), kuris be didesnių problemų susidorotų su
> failais kuriuose pamaišytos kelios kalbos (o ką tenka pamatyti, kuomet
> template'uose leidžiama įterpti pradinės kalbos kodo gabalus) bei
> neerzintų savo patarimais (gal norite išskleisti kodą? o gal šitas
> funkcijas paslėpti, kol nepaspausite gražaus-minkšto-mažo-pliusiuko?).

Tarp notepad.exe ir IDE dar yra nemažai tarpinių variantų.
Man pilnai pakanka Textmate/vim su labai retais nukrypimais į
specializuotus redaktorius (ala CSSEdit).

> Negražus kodas skatina paverkti kur nors kamputyje.
> Noras rašyti gražų kodą priveda prie papildomos semantikos virš kalbos,

Keee?

> kas nėra apskritai gerai, tačiau kelios itin paprastos reguliarios
> išraiškos po to leidžia daryti gražią magiją.

Hm?

ic
--
http://rimantas.com/