Tema: Re: Neskubekit pirkt tablet'u
Autorius: padugne
Data: 2012-03-12 15:31:56
On Mon, 12 Mar 2012 14:50:09 +0200, md <md@mobile.me> wrote:
>nu cia drasiai pasakyta. JS siuo metu progresuoja turbut greiciau negu
>kitos kalbos kartu sudejus. Nenustebciau jeigu po 10 metu visi kodinsim
>tuo paciu JS'u... ir nebutinai web'ui. Kaikurie jau dabar ta daro.

Progresuoja pati kalba ar tiesiog kaip grybai po lietaus dygsta (ir
vel taip pat mirsta) visokie freimworkai?

As tiesiog apie tai, kad JS kaip ir perlas su savo weak typingu
nebaisiai tinkami rimtesniems projektams. Jo, tai ideali kalba jei
nori ka nors ant smugio susnargliuot. Bet projektui kiek paaugus sito
dalyko palaikymo sanaudos eksponentiskai shauna i debesis. Gerokai
staciau nei vartojant "normalias" kalbas. As net tokio groundhogo
parasyto javascriptu nebesiimciau remontuot, jau nekalbant apie kazka
didesnio.
Begalinis lankstumas pavirsta i begalini galvos skausma kur apie
daugeli problemu suzinai tik runtime metu.

Cia jau net neziurint i apverktina siuolakiniu JS konteineriu kokybe
(suderinamuma) kas kaip zinia yra implementavimo klausimas, t.y.
ilgainiui bus suremontuota.

Man seip irgi daznai tenka pyptis su javascriptu ir ilgainiui pradedu
to JS nekest. Panasiai kaip ir perlo beigi shellscripto.

Cia netgi suprantama kodel guglius pagimde savo GWT.

>apie objective-c kaip apie "normalia programavimo kalba" tai irgi
>drasiai :) Tiesa dabar atsiradus visokiems ARC bei LLVM jau kazkur
>panaseja i "normalia", bet anskciau tai akmens amzius.

Man ji seip irgi nepatinka. Bet miliona kartu geriau uz ta spagetti
kruva.

--
kthxbai.