Tema: Re: sunervavo androidas
Autorius: NicMC
Data: 2012-01-04 14:59:33
On 2012.01.04 11:48, Rugpjutis wrote:
> kad pas mumi GPS normaliai veike ir prie turetos 2.3.3 versijos.
> nors GPS buvo naudojamas kokiu 4-5 kartus, Lietuvoje ir Latvijoje -
> problemu nepastebeta.
>
> po atnaujinimo tapo greitesnis veikimas, greiciau vartosi meniu (bent
> jau kol kas). Atsirado kitoks oru prognozes interfeisas, ir kiek
> animacijos pereint pagrindiniuose languose is vieno I kita. Kiek
> pastebejau - sutvarkytos laiko juostos, nes man su ju nustatymais
> nesisekdavo.

GPS'as tai kažkoks neprognozuojamas. Tik įjungus telefoną, po išjungimo
(su atjungta batarke) - veikia kai bitė. Palydovus pasigauna
momentaliai. Išjungus įjungus GPS - dar vis veikia.
O vat jei bandai GPS naudot kažkiek laiko jau pajuzinęs telefoną (diena,
kelias dienas - nežinau) - palydovų nebepasigauna. Kažkada pusvalandį
pralaikiau - taip ir nepasigavo. Laukia laukia, laukia laukia ir bbs.

Nežinau, gal kažkas iš mano apsų knisa protą, bet išskyrus iGo ir Swype
nieko piratinio neturiu, viskas iš marketo.