Tema: Re: sunervavo androidas
Autorius: Rugpjutis
Data: 2012-01-04 13:50:02
kad pas mumi GPS normaliai veike ir prie turetos 2.3.3 versijos.
nors GPS buvo naudojamas kokiu 4-5 kartus, Lietuvoje ir Latvijoje - problemu
nepastebeta.

po atnaujinimo tapo greitesnis veikimas, greiciau vartosi meniu (bent jau
kol kas). Atsirado kitoks oru prognozes interfeisas, ir kiek animacijos
pereint pagrindiniuose languose is vieno I kita. Kiek pastebejau -
sutvarkytos laiko juostos, nes man su ju nustatymais nesisekdavo.