Tema: Re: teisnys: Nokia+Microsoft
Autorius: svyt
Data: 2011-03-22 21:34:31
nu pas mane ir 6.5, nematau skirtumo su 5 iskyrus smulkmenas, koks wm3 buvo
principialiai skirtingas, nors progses kaip ir suderinamos tarpusavy
daugumoj, irenginys htc tytn 2, yr gps jame. klavaitura veikia blogai,
geriau jau nebutu, gal bent lengvesnis butu.o svajoniu fonas negali but, nes
batarke nelaiko, kai naviguoja negali sneket telefonu ar rasinet sms, visgi
telefonas ir pda turi but skirtingi irenginiai, nu bent telefonas ir
navigatorius- vienam reik didesnio, kitam mazesnio ekrano ir t.t. aisku
gerai kai telefonas turi navigacija staiga pamirsus kur kokia nors partizanu
gatve, bet siaip... pamenu pakakdavo senoj nokioj pasikraut wap.maps.lt
tokiais atvejais.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,