Tema: Re: teisnys: Nokia+Microsoft
Autorius: padugne
Data: 2011-03-10 09:44:50
On Thu, 10 Mar 2011 08:43:13 +0200, amenox wrote:

> Heh, manau nepasakysiu nieko naujo teigdamas kad cia gali buti irgi
> mires reikalas. :)

Gali buti, o gali ir nebuti. Kadangi sistema normaliai ir negime tai
sunku pasakyt.

> Na gal, man cia Lietuvoj susidaro kitoks ispudis. O ir browsinant
> Internete as matau tik iphonu ir nauju smartfonu su android review.
> Vadinas ne ten ziuru.

Pilna gi tu reviuvu isejo, visi rimtesni saitai pareviuvino. Tik kad ten
nera daug ka pasakot, nes sistema pati savaime userio akimis paprasta
kaip 2 kapeikos.

> Na tada as nieko nepagaunu kuo tai nuo androidu skirias? Ten ka labai
> didele ivairove tu ekranu?

Zinoma. Pasidek salia koki wildfire ir dezire hd. Nesiskiria?

> Nokia savo pareiskimuos sake mazdaug taip, kad MS pazadejo jiems labai
> "daug laisves", bet
> Nokia tuos pakeitimus sius tiesiai MS, kad standartizuot visa tai ir
> leist kitiems gamintojams
> tai panaudoti taip pat. Ant kiek tai bus teisybe nezinau. O jei tai
> teisybe, vadinas gali buti kad
> Nokia prastums tai, ka MS "uzmirso" ideti i esama wp7, dabar ji turi
> svorio tai padaryti.
> O ka, negi blogai?

Nokijos poziuriu butu visiska nesamone. Nes Nokia investuotu milziniskus
pinigus i WP7 patobulinimus, o tada maikrosoftas isleidzia updeita ir tik
bac, visos tos gerybes atsiduria ir ant htc, zumzungu, lg etc.
Kurie uz tai apskritai nei cento nemokejo.
O juk tures isleist, m$ iskilmingai pazadejo, kad updeitis visus vienodai
ir vienu metu.

Cia net nekreipiant demesio i tai, kad nokija visiskai neturi jokios
WinCE ir WinPho developinimo patirties.

> Kitokiu nebus, kaip ir android ar ios. Tiesiog ji bus. Tai geriau negu
> ji butu mirus.

Ji nebutu mirus. Net ir be nokijos. Maikrosoftas to negali sau leist.

> Jofana, o tai kad stampuos androida cia jau didelis dylas? Lygtai
> daugiau be jos niekas to nedaro.

Taip, didelis. Netgi labai didelis. Nes nokijos didziausi pardavimai,
tame tarpe per telekomu subsidiju programas. Tai milziniskas dylas.

> meego? Tu ka sventai tiki kad cia butu sventa karve? As ne. :) Per velu
> jau, tiesiog nespes jos prastumt.

WP7 bugtai ne per velu :)

> Dabar neleidzia, dabar. :) Niekas nezino kaip cia bus.

Jei leis tai is pagrindu sugriaus tai ka zadejo. Kaip tokiai firmai butu
mazdaug tas pats kas karalius apsivoge pornuskes parduotuvej.

--
kthxbai.