Tema: Re: teisnys: Nokia+Microsoft
Autorius: padugne
Data: 2011-03-11 18:48:19
On Fri, 11 Mar 2011 18:02:26 +0200, amenox wrote:

> Siapip apibendrindai taip, tik didesnis, bo wp7 dabar ne patys geriausi
> laikai. Ir aplamai kuo tau ta nokia taip prasikalto? :) Na gamins fonus

Man? Niekuom. Tai kad nepuolu dainuot pagyrimo dainu visiskai nereiskia
kad man ta firma kuom nors prasikalto ar kad as jos "nemyliu". Rasau tai
ka matau, jei kas nors turi logisku argumentu paneigianciu ka matau
visada prasom.

Bet pareiskimu, kad nokija bus ne eksliuzyvine bet visdelto eksliuzyvine m
$ drauge, kad nieko nedarydama stebuklingai "pataisys" wp7 ir kad
leisdama telefonus su visiskai identiskais wp7 netaps "dar vienais wp7
dezuciu stampuotojais" ir t.t. ir pan kaip argumentu neuzskaitau.
Negali buti pusiau nescias.

> su wp7, nu tai kas cia tokio blogo? Cia ju sprendimas, o pergyvent del
> ju nereik. :) Obuoliai darys ios, kruvos kitu darys android, hp darys
> webos, na dar ten blacberry, o nokia stampuos wp7. Visks normaliai, man
> kaip vartotojui tai tenkina, bus is ko pasirinkt.

Pasirinkti bus is ko bet kuriuo atveju. Bet sitos nokia+ms tavo
pasirinkima mazina. Nematau kuom dziaugtis.

Ar, dar laukiam maikrosofto juristu, kurie pasieme nokijos patentus
nutemps i teisma visus didesnius smartfonu gamintojus. Saskaitas
apmokesim mes. Situacija jau ir be to labai smagi:
http://www.taranfx.com/wp-content/uploads/whos_suing_whom.png

--
kthxbai.