Tema: Re: Na ka, abalei akivaizdziai nervinasi? :)
Autorius: SAMas
Data: 2011-03-10 21:14:35
On 2011-03-10 09:04:05 +0100, Toxis@ze_yval_place said:

> ash rankose nelaikiau androidiniu tabletu, taigi visi ispudzhiai tik
> ish review. Ipadas turi tas pachias problemas kaip iphone'as - jis
> skirtas zhmonems norintiems buti ishsiskyriantiems ish minios... kaip
> ir visi kiti:)

Pasitaiko ir tokiu kurie nori kazka pasirodyti, va tu pirma paturek
iPad paskiau sakyk.

> Androidas - kreizek kiek nori - ekranu dydzhiai - nuo dar vis
> telpanchio i kishene (dell streak, jei ji galima vadint tablete) iki
> ipado dydzhio tik geresnes rezoliucijos. Nuo 3d ekrana turinchio ir 3d
> filmuojanchio lg - iki pliko honeycombo samsungo.

3D tai cia tik papirkti pirkejus, nieko ten gero nesitikek, dar toli
iki tobulo 3d

>  Honeycombo dizainas, man uber patinka - labai tikiuosi, kad kol ateis
> reikalas keist telefona jis pereis ir i telefonus - jokiu hardvariniu
> mygtuku (ishskyrus garsa ir ishjungima) - visas softwarishkai
> perpaishoma telefone - reishkia teorishkai gali turet telefona-ekrana,
> be jokiu 'apvadu'.

Cia jau skonio reikalas, man tai per daug tos animacijos tame
Honeycombo, palaukim ka iseis iOS 5, tada galesime lyginti.
Turiu Android telefona ir iPod, tai mieliau renkuosi i rankas iPOd del
savo paprastumo ir programu.

> O mes pamirshtam webosini hp tableta, ar ofico gaivikliu atsiduodanti
> rimjobini, tfu, rimOS'ini BB tableta - pastarieji imho labiau
> 'darbiniai' tabletai (jei galima taip vadint toki zhaisla)...
> "md" <md@noreply.com> wrote in message news:il8o32$lf9$1@trimpas.omnitel.net...

Tie visi WebOS greit bus pamirsti, vien del to kad netures tokios
gausos programu. Manu kas cia karaliaus iOS ir Android.