Tema: Re: Na ka, abalei akivaizdziai nervinasi? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-03-09 18:26:33
On Wed, 09 Mar 2011 17:59:34 +0200, md wrote:

> tingiu vardinti -- visais isivaizduojamais aspektais... na gal nebent
> ipadas nera toks geek'iskas kaip androidas :)

O tai kas tame androide geekisko?
Honeycomb dar neteko tureti letenose, bet is to kas matosi demo labai
panasu, kad jis niekuo nenusileis ipadui. Bent jau man UI vartojimo
paprastumo poziuriu sitos abi sistemos praktiskai lygiavertes. Taip,
apple UI apdaila kiek kokybiskesne, bet tai jau kosmetika.

> gerai eplas ispyre i pasirdzius visiems teliku ir skalbenkiu
> gamintojams: http://www.digitimes.com/news/a20110307PD221.html

Kad tipo aplauze anu gobsuma? Na tai apple tai padare nuo pat pradziu
isleisdama ipad1. Tabletu juk buvo visa laika, tik ju kaina buvo
idiotiska (neskaitant tam visiskai netinkamos OS). Todel jie ir negyveno.

O seip jau senai visiem zinoma, kad apple ipad'o (16gb wifi, pardavimo
kaina 500$ + taxes) hardwaro savikaina (BOM + manufacturing) yra 260$.

Is kuriu 65$ atitenka LG uz ekrana, dar 30$ atitienka wintekui uz
touchscreena su stiklu, dar 32$ kainuoja aliuminio korpusas, 21$ baterija
ir t.t. Cia daiktai kurie skiriasi nuo standartiniu smartfono komponentu,
visa kita kainuoja ta pati ka ir iphonui.

As pvz netikiu kad zumzungo, LG ar motorolos BOM'as yra kiek nors
stipriai didesnis. Greiciau jau atvirksciai, nes joks sveiko proto
aziatas nedes tikro aliuminio korpuso uz 32$. O padarys plastikini dazyta
uz 10$.

Jei jie is hardwaro norejo uzdirbt daugiau nei apple, tai ka jau
padarysi, nepasiseke. Apple zinoma dasiduria is marketo, bet kita vertus,
OS'o kurimo islaidas apmoka guglius, tai gamintojam kaip ir nepriklausytu
verkti.

Zinoma jei gamintojai nori 50% pelno ir retailas nori dar 50% uz tai kad
padeda i lentyna, tada jo, tampa sudetinga.

--
kthxbai.