Tema: Re: Na ka, abalei akivaizdziai nervinasi? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-03-10 19:49:35
On Wed, 09 Mar 2011 22:31:29 +0200, md wrote:

> gal tai, kad moterys nelabai nori pirkti :)

Cia del reklamos stokos. Kazkas nezinomo - baisu. Bet su gykiskumu tai
neturi nieko bendro.

> O man kiek teko ant emuliatoriaus pasizaisti tai didelio ispudzio
> nepaliko.

O tai kokio ispudzio pageidauji? Ipadas juk irgi didelio ispudzio
nepalieka, tas pats ifonas tik didesnis.
OS'o reikalas yra ne palikt ispudi, o uztikrinti patogu daikto vartojima.
Siuo poziuriu honeycombas niekuo neatsilieka nuo ipado.

> As turiu omeny, kad pasiunte juos i lengva nokdauna nes ju strategija
> pasidaryti kopija ir paskui zaisti ant kainos nebepasiteisina, nes pats
> eplas numuse ipad1 kaina, o ipad2 nusikopijuoti ir paskui pardavineti uz
> -100$ nera taip paprasta, bent jau kolkas. Dar reikia sugalvoti ka darys

Vistiek nepagaunu logikos. Ipad1 kainos ir savikainos matematika buvo
visiem senai aiski. Taip pat aisku, kad su ipad2 strategija nesikeis. Su
ipad3 taip pat.

Ir beje, naivu manyti, kad kitajozai su korejieciais patapo nustebinti
ipad2 isejimu kaip kad paisoma presoje. Jau vien todel, kad eplas pas
juos perka ipado vidurius, todel jie yra informuoti is anksto. Ne iki
smulkmenu zinoma, bet koks nors zumzungas juk kepa procesorius, LG
pardavineja ekranus ir t.t.

Zinoma akivaizdu, kad visokie ten zumzungai norejo reklamuotis savo
kamerom ir dualkorais. Ir tai turejo buti esminis marketinginis
privalumas (nors ir zinomai laikinas). Kagi, dabar reikes sugalvot kitus.
Bet nokdaunu to tikrai nepavadinciau.

> su neseniai ismestais i rinka ir pradetais reklamuoti "ipad killeriais".
> Sukista begale pinigu ir panasu, kad jie nebeatsipirks. Vel pradeti
> zaidima is naujo? Zinant, kad ipad3 ne uz kalnu... Cia reikia kazko is
> principo naujo, reikia proverzio, o sito jie sau negali leisti - tam
> reikia milzinisku investiciju i R&D.

Tai kad nera tas tabletkiu R&D toks jau brangus. Tai kaip zinia ne kas
kitka kaip tas pats telefonas tik didesniu ekranu ir baterija.

> Panasu, kad eplas budamas rinkos lyderis gali sau leisti pardavineti
> netoli savikainos vien tam, kad islaikytu status quo.

Savikaina kaip sakyta yra 260$. Pardavimai uz 500$+taxes nera "netoli
savikainos". Kitajozu ir korejieciu savikaina manau labai panasi.

--
kthxbai.