Tema: Re: Ar grupsas mirė?
Autorius: Doxlas
Data: 2018-05-31 12:00:35
Aš irgi tikrinu šitą groupsą, gps.lt, 4pda.ru ir 3ppc.net
Pas mane zoosodas iš 2 TomTom nvigatorių, dar vienas navi su iGO ir Navitel,
ir androidiniai tel, planšetė.

"kufass"  wrote in message news:pensam$d53$1@trimpas.omnitel.net...

"Bronco"  wrote in message news:peh34q$aab$1@trimpas.omnitel.net...

Pareplajinkite kas dar jį skaitote, plyz. Nes tiesiog įdomu pasidarė,
gal jau verta užsakyti šiam grupsui mišias ir ramia sąžine padaryti
unsubscribe? :)

Tai net gps.lt miršta. Todėl,kad neliko suinteresuotumo.
Kas laužėsi,tas nulaužta.Dauguma problemų išspręsta ir nebeliko veiksmo.
Kas 3 mėn. išeina nauji nauji žemėlapiai ir viskas.
Nu ,dar iGO temoje skinų tobulinimas truputi kruta.