Tema: Re: Ar grupsas mirÄ—?
Autorius: niekas
Data: 2018-05-29 08:15:42
2018-05-28 17:19, Bronco rašė:
> Pareplajinkite kas dar jį skaitote, plyz. Nes tiesiog įdomu pasidarė,
> gal jau verta užsakyti šiam grupsui mišias ir ramia sąžine padaryti
> unsubscribe? :)

Pažiūriu į tuščią grupsą ir tokios pat mintys kaip Tamsta kankina..
unsuscribinti ar dar ne :)

O grupsas daugumoj gyveno kol dar nebuvo pilnai nulaužti Garmino mapai
bei androido dar nebuvo akiratyje :) Dabar jam tiek navi prikepta-
mokamo, nemokamo ir kokio tik nori..

O šiaip- lietuvių navi asai (Arimi ir kt.)  vis užeina į forums.gps.lt ..
O kam kirilica dar suprantama- 4pda forumas išvis žinių klodai..

Tai aš, kaip prisidėjęs prie šito grupso atidarymo, deja jau ir
nepasigesčiau jo.. Na tik nostalgija :)