Tema: Re: Ar grupsas mirė?
Autorius: egis
Data: 2018-05-30 17:49:43
28.05.2018 16:19, Bronco rašė:
> Pareplajinkite kas dar jį skaitote, plyz. Nes tiesiog įdomu pasidarė,
> gal jau verta užsakyti šiam grupsui mišias ir ramia sąžine padaryti
> unsubscribe? :)

na, kodel grupsas merdeja, manau senbuviai labai tiksliai nusake.
visiskai pritariu. bet mano kuklia nuomone, problema yra kur kas
platesne nei tik sis merdejantis grupsas.
turiu keleta hobiu, stengiuosi tuose klausimuose pasigilinti pagal
galimybes, todel info kartais tenka ieskoti ivairiuose interneto
puslapiuose, forumuose, naujienu grupese ir pan. turiu pasakyti, kad
lietuviskos info sumazejo katastrofiskai (betkokiu klausimu), jau net
nekalbant apie jos kokybe. lietuviski tinklapiai, formunai ir naujienu
grupes tiesiogine prasme merdeja. gelebeja tai, kad moku keleta uzsienio
kalbu, todel pastoviai tenka lanakytis uzsienio tinklapiuose. turiu
konstatuoti, kad nera ka lyginti.
nezinau kaip kitiems, bet mano patirtis yra tokia. liudna.