Tema: Re: Sygic malonus atnaujinimas
Autorius: Gedas B
Data: 2017-08-01 11:28:51
Nu is Waze tiketis misko keliuku negalima. Net ir asfaltuotu keliu
kartais truksta.
Nes zemelapis lietuvoj daromas paciu useriu, tai pasiziurejus kur
vidurio lietuvoj tai net rajoniniu keliu truksta ir sudeti tik pagrindiniai.
Cia situacija tokia: ten kur vaziuojam dazniau ten ir suvedam kelius,
kitur - tustuma :)
Waze privalumas tik kamsciai, kliutys, autoivykiai, uzdaryti keliai,
policija - viskas online.. Kai reikia dabar nuvaziuoti kur nors (mieste)
greiciau.
Ofline waze netenka jokios prasmes ir kaip navigacija tampa labai liudna.