Tema: Re: Sygic malonus atnaujinimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-07-31 14:35:17
On 2017-06-06 22:58, bat0nas wrote:
> Laba,
>
> Pagaliau po birželio atnaujinimo galima paieška veikia taip pat kaip
> Google Maps.
>
> T.y. vedi gatvę, objektą, degalinės pavadinimą - bet ką. Ir duoda
> pasirinkimus.
> Seniau reikėjo vesti šalį, miestą, gatvę, numerį.
>
> Sygic Lietuvoje buvau nurašęs dėl komplikuotos paieškos. Pagaliau vėl
> galima naudoti.

Prireike offline navi ipadui, kadangi sygis akcija, nuopirkau. Demo kaip
ir veike normaliai (tiesa, pabandziau viena marsruta). Nusipirkus jau
sekanciam marsrute - vienas crashas iphone (nuluzo, perleidus pamete
marsruta). Marstrutus sudarineja kreivai (ne nustatymuoses esme), laikus
skaiciuja is vis nezinia pagal ka. Kol kas pati sh...diniausia mano
tureta navi (nesamoningi vaziavimo laikai - viago (garmin), garmin nuvi,
vaze, google maps, net sena kenwood integruota navi suskaiciuoja laika
daug tiksliau, negu sygis. To pasekoje sudaro ilgesnius marsrutus
apvaziavimais ir teigia, kad jie bus greitesni...  Nei viena is kitu
mano bandytu nenuluzo per antra marsruta... Keliuku garmino zemelapiuose
daugiau. POI aiskteles - rodo velniai zino ka. Pvz aikstele uz keliu
simtu metru - sygis rodo, kad bus kazkur uz 18km utenos centre.... Jei
pasirinkai marsruta - vis kisa savo nesamoningai suskaiciuota ilgesni ir
teigia, kad "rado greitesni". Jei del ko nors perskaiciuoja - ziurek,
vel ilgesni padare... Eismo juostas irgi taip idomiai rodo... Dar: visos
mano naudotos navi rodo, koks manevras bus uz kazkiek tai kilometru -
taigi zinai, kiek vaziuosi tiesiai, ir i kuria puse reiks sukti. O sygis
rodo kilometrus ir rodykle "vaziuok tiesiai". Ir tik likus keliesm
simtams metru, parodo, koks bus maneveras. Nafig tokia nesamone: gal bus
intensyvus eismas, ir tiesiog nebus kada gilintis, ka ten parodo. Man
daug geriau info apie busima manevra zinoti anksciau...) taigi - nafig
tokia navigacija, kol kas pati prasciausia mano matyta.

Audrius K.