Tema: Re: Sygic malonus atnaujinimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-08-01 00:35:09
On 2017-07-31 16:04, Bronco wrote:

> Kažkada Sygic buvo liuks daiktas, o paskui jie paėmė ir kažkodėl viską
> sugriovė. Tipo, patobulino UI. Nustojau naudotis, nes buvo neįmanoma
> nieko patogiai susitvarkyti.
>
> O prieš porą savaičių GMaps nuvedė mane neasfaltuotu keliu, nors buvo
> puikiausia galimybė asfaltu iki ten nuvažiuoti, tai supykau ir vėl Sygic
> susidėjau :) Kol kas niekur rimčiau nenavigavau, tik šiaip pabandžiau
> važiuojant. Kol kas įspūdžių nei teigiamų, nei labai neigiamų
> nesusidariau, bet galiu pasakyti, jog truputį patogumo jau sugrąžinta ir
> ant Android nelūžinėja. Bent jau man ne karto nelūžo.

Man keista sygio marsrutu sudarymo logika: pvz reikia pervaziuoti
skersai Panevezi - arciausiai ir greiciausiai vaziuoti per centra
(veiksmas sekmadieni pavakary, centrines smelynes, basanaviciaus gatves
tuscios), ne - veda aplinkeliu (nemuno gatve). waze, viago, nuvi veda
per centra.

Vaziuoju is utenos i panevezi per kupiski (man tas kelias greiciausias
ir smagiausias.) Sygis siulo vaziuoti per ukmerge (atstumas didesnis,
taciau yra autostrados gabalas). Nurodau, kad renkuosi marsruta per
kupiski. Ne, vis vienkokius 10km klykauja, kad rado greitesni
marsruta... Tai gerai, as suprantu, kad jis klykauja man nesamone (nes
vietove gerai zinau). O jei kur nezinomoj vietoj? Apsiziuresi marsruta,
pasirinksi, o jis po kurio laiko tau pasiulys kokia nesamone... Jei nuvi
siulydavo greitesni marsruta, tai, kaip taisykle, ir budavo greiciau...

Audrius K.