Tema: Re: androidui RU
Autorius: svyt
Data: 2014-05-04 14:56:57
 gerai kai gerai su ta igo, man buvo irgi pasiseke kad ikiasu ir
 veike be jokiu reguliavimu. As nesakau kad visada problema,
 dazniausiai ji islenda maziau populiariame irenginyje. Va ir
 dabar veikia, bet kazko vis ciksi po 5 kart per minute,
 nustatymus atsimena iskyrusbtai kad man rodytu atstuma iki
 tarpinio tasko, nerandu kaip pasalinti kad nekalbetu koks greitis
 ir nepranesinetu radaru ne lietuvoj.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----