Tema: Re: androidui RU
Autorius: Kirvis
Data: 2014-03-16 22:02:03
pasipasakosiu cia. uzsiregistravau, padeka atidaviau:)

taigi susiinstaliavau ir pirmieji ispudziai apvaziavus kelis rajonus:

truputi letokai dirba, bet ne didele beda, nes laikiklis nuluzes tai rankoj
laikiau (ryt veiks)

kas labai nepatiko, tai, kad panele Laima, labai tyliai kalba net media
garsa laikant max. sigic kalba tikrai daug garsiau

taip pat, tycia issukus is kelio, kad perskaiciuotu, net uz keliu kilometru
siule grizti atgal, nors buvo jau trumpesniu keliu galimybe pasiekti tiksla.
bet speju to dar nesusikonfiguravau, kad perskaiciuotu greiciau ir maziausia
atstuma.

feja sedejo salia, tai keike sake daug negraziu zodziu Laimai, kad ji
nedirba kaip Sygic

bandysiu dar rytoj pasizaisti, kolkas labai nedziugina.. bet kiek ziurejau
Rusija, tai tikrai pilnesne uz sigeli

"kufass"  parašė naujienų news:lg3rpc$81s$1@trimpas.omnitel.net...

Prisiregistruok ir rasyk gps.lt forume. Ten patogiau ir instrukcijas galima
papildyti.

"Kirvis"  parašė naujienų news:lg3rjh$80k$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui gerasis zmogau! Bandysiu i vakara susideti, jei nesiseks pasidalinsiu
nesekme ir prasysiu papildomos pagalbos :)

"kufass"  parašė naujienų news:lg3qse$7ot$1@trimpas.omnitel.net...

Instalink full versija,tai bus lietuviskas meniu.
Jei labai silpnas androidas- tada instalinasi repack versijos.
Full versija pati sukuria Navitelcontent ir reikia tik papildyti map folderi
zemelapiais, nepamirstant prideti bazini zemelapi - obzornaja zemlia.

"Kirvis"  parašė naujienų news:lg3ql4$7l0$1@trimpas.omnitel.net...

cia kaip as suprantu instaliacija:

I telefono SD korta sukuriu aplankaa Navitel, i ji nukopijuoju aplanka
Navitel Content ir viena *.apk faila pagal savo telefono rezoliucija. Tada
per file manager paleidziu minetaji apk faila ir susiinstalina? tada tik
idedu mapsus ir veikia?

jei kas neteisingai prasau pataisykit.

kai sygic instaliavausi tai labai aiski instrukcija buvo is linkomanijos, o
cia kazkaip ne viskas iki galo sklandziai
aciu

"kufass"  parašė naujienų news:lg3q7k$7g7$1@trimpas.omnitel.net...

Tas readme failas skirtas repack versijoms.
Instalink full versija ir nereiks jo skaityti.
Prisegtas ir is naujo uzseivintas failas encoding-unicode.

"kufass"  parašė naujienų news:lg3ojd$70j$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai persivesk windowsus ant RU lokales.

"Kirvis"  parašė naujienų news:lg3f5k$497$1@trimpas.omnitel.net...

dekui, bet readme failo turini kazkodel man heroglifais rodo :/

"kufass"  parašė naujienų news:lg2bfv$qav$1@trimpas.omnitel.net...

Naujausia Navitel versija
http://forumas.gps.lt/viewtopic.php?f=29&t=4289&p=67060#p67060

"do"  parašė naujienų news:lfvc7t$p93$1@trimpas.omnitel.net...

padoriausias padengimas ko gero pas navitel