Tema: Re: androidui RU
Autorius: ROOTS
Data: 2014-05-02 22:44:02
kartoju, ta kur as dejausi, tai isvis nieko nereikejo terliotis, pasirinkt
pagal savo rezoliucija tik reikejo data.zip ar koki ten ir viskas
kita vertus, jei rankos kreivos tai tegu zmogus naudojasi bilia kuria, nes
jei zino skirtumus, jaucia kas geriau, tai kazka daugiau pasiaiskint nebus
beda

"svyt"  wrote in message news:lk03mm$hrd$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane irgi yra, bet dar ir versija reikia parinkti, ir dar
zinot kur ta sys.txt irasyt. kartais pasiseka ir iskart isikisa,
kartais reik pasiterliot o draugo tapsnokliui nesugebejau
sukisti.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----