Tema: Re: rekomenduokite navigacija iki 200 lt
Autorius: E.D.
Data: 2013-06-13 10:20:40
Proto bokste tu, proto bokste... dar vienas egzperdas.

Idomu butu paziuret kaip tu su tuo iGo laginimu kariauji naudodamas
galinga procesoriu :D
Jeigu ka, ten ten tau ir serverinis Xeon'as nepadetu ;)
Tiesiog buvo vienu metu tokia iGo versija, kuri ant tam tikros
kombinacijos gelezies atsilikdavo. Ir butent atsilikdavo, o ne
lagindavo. Ir jokios ten konfiguruojamos korekcijos nepadedavo.
Aparatai tie ne vien gryni kinieciai - tarp ju buvo ir Asus, ir
GoClever, ir Mio...
Viskas pasitaise isejus naujesniai iGo versijai. Ir visos sekancios iGo
ir zemelapiu versijos ant tu aparatu veikia puikiai ne vienerius metus.
Ne CPU greiciao cia beda ir ne pigumo.