Tema: Re: rekomenduokite navigacija iki 200 lt
Autorius: Xeen
Data: 2013-05-27 16:51:44
gal ir geras dalykas tas garmin'as
bet kazkaip keistai jo geresnis zemelapis man namo siulo vaziuoti per
aplinkinius kaimus, nors as jau prie paskutinio posukio link savo gatveles.
t.y. 300 metru nuo savo namu :)
a va blogietis TA - graziai iki namu per ta sankryza nuveda :)

ir va paaiskinkite man neismaneliui, kodel jis is utenos per ukmerge i
vilniu siulo vaziuoti?
is Kauno i Gargzdus irgi kazkokiais sunkeliais...
negi ten is tikruju geriau?

jau uzsiknisau nustymus visokius ten delioti... :( Gal jis per geras tokiems
kaip as :)