Tema: Re: rekomenduokite navigacija iki 200 lt
Autorius: kaiser
Data: 2013-05-29 09:15:31
O bandei įdiegt Here Drive į lietuvišką ne Lumia WP8 telefoną? Aš
bandžiau prieš savaitę į brolio HTC 8S. Įsidiegt įsidiegė, bet
startuojant meta klaidą "bloga licencija". Pasiskaitinėjus daugiau
paaiškėjo, kad nemažai rinkų Here Drive neprieinamas jei tai ne Lumia
telefonas, tame tarpe ir LT.
Here Maps veikia.

--
kaiser