Tema: Re: Q. Navigacija: smartphone, antena ar device
Autorius: lllll
Data: 2012-10-02 22:44:11
Dėkui, žiūrėsim. Androidas mažiau bateriją valgo, todėl patiktų
neperjunginėt, taip pat turėt naudojamą dalyką vaikštant LT pėstute ir
neturint pakrovimo šaltinio keliems adresams pažiūrėt.

lllll

"kufass"  wrote in message news:k4f165$30g$1@trimpas.omnitel.net...

Jei problemos su RU kalba, beveik viskas aktualiausio yra siose temose:
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=44&t=3426
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=60&t=5088
Jeigu pramoksi,galima paskaityti ir sita:
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=44&t=5196
Nereikalauja sitos programos interneto,todel galima ji atjungti androide.

"lllll"  parašė naujienų news:k4ev9v$1gj$1@trimpas.omnitel.net...

Tuomet kyla klausimas, ant kokios OS ieškot, ir kokia yra gera - su
normaliais žemėlapiais, nenukreipinėjanti tiesiai per aplinkui ir kad
nereikalautų gprs (pvz., su galimybe iš anksto žemėlapius parsisiųsti
per wifi/sukelti per laidą)? Nes ką bandžiau ant androido, papildomai
reikalauja interneto, kas man visai nepatinka ir netenkina.
P.S. su rusų kalba man problemos, esant reikalui apgraibom kelis žodžius
susigaudau ir su google vertėju pabendrauju, bet paiešką kokią nors
atlikti problemiška. Parsisiųst sugebėčiau, pasiskaityt rekomendacijas
ir išsirinkt - ne.

lllll