Tema: Re: Q. Navigacija: smartphone, antena ar device
Autorius: Bronco
Data: 2012-10-02 19:42:06
On 2012-10-02 16:55, lllll wrote:
> Tuomet kyla klausimas, ant kokios OS ieškot,

Ant originalios WM 6.5.

> ir kokia yra gera - su
> normaliais žemėlapiais, nenukreipinėjanti tiesiai per aplinkui ir kad
> nereikalautų gprs (pvz., su galimybe iš anksto žemėlapius parsisiųsti
> per wifi/sukelti per laidą)? Nes ką bandžiau ant androido, papildomai
> reikalauja interneto, kas man visai nepatinka ir netenkina.

pamiršk tu tą išprievartautą androidą SD kortelėje, instaliuoji WM 6.x
skirtą navigacinę programą, pvz. iGO, Tom Tom ir t.t.. Visos jos dirba
offline režimu. Žemėlapius atsisiunti ir susidedi į telefoną ar SD
kortelę dar būdamas namie, jokių wifi ir gprs gyvenime tau nereikės.

> P.S. su rusų kalba man problemos, esant reikalui apgraibom kelis žodžius
> susigaudau ir su google vertėju pabendrauju, bet paiešką kokią nors
> atlikti problemiška. Parsisiųst sugebėčiau, pasiskaityt rekomendacijas
> ir išsirinkt - ne.

dėl kalbos tau jau primetė lietuviškų linkų kufass.