Tema: Re: Q. Navigacija: smartphone, antena ar device
Autorius: lllll
Data: 2012-10-02 22:42:58
Dėkui už informaciją.
Dabar kodėl naudoju Android - ant WinMo pradėjo kažko nuolat įsijunginėti
ekranas, ir taip gana staigiai dvesia batarkė - netempdavo net pusę dienos.
Forumuose lyg ir kalbos buvo, kad tai dėl trumpinančio micro usb, bet
kažkodėl susikrovus Android tos problemos neliko ir nepasirodė jau kokius
metus, batarkė tempia sėkmingai nuo 0.5 iki 3-4 dienų, priklausomai nuo
naudojimo intensyvumo.. Aišku, pajungus prie automobilinio maitinimo lizdo
ir pastoviai laikant įjungus navigaciją problema tampa nebeaktuali, tik
užknis išjungimas/perjungimas (mašinoj vis tik nesinorės palikti, o atjungti
teks, kad neišsikrovinėtų). Bandysim ką nors įsidiegt, dar kartą dėkui.

lllll

On 2012-10-02 16:55, lllll wrote:
> Tuomet kyla klausimas, ant kokios OS ieškot,

Ant originalios WM 6.5.

> ir kokia yra gera - su
> normaliais žemėlapiais, nenukreipinėjanti tiesiai per aplinkui ir kad
> nereikalautų gprs (pvz., su galimybe iš anksto žemėlapius parsisiųsti
> per wifi/sukelti per laidą)? Nes ką bandžiau ant androido, papildomai
> reikalauja interneto, kas man visai nepatinka ir netenkina.

pamiršk tu tą išprievartautą androidą SD kortelėje, instaliuoji WM 6.x
skirtą navigacinę programą, pvz. iGO, Tom Tom ir t.t.. Visos jos dirba
offline režimu. Žemėlapius atsisiunti ir susidedi į telefoną ar SD
kortelę dar būdamas namie, jokių wifi ir gprs gyvenime tau nereikės.

> P.S. su rusų kalba man problemos, esant reikalui apgraibom kelis žodžius
> susigaudau ir su google vertėju pabendrauju, bet paiešką kokią nors
> atlikti problemiška. Parsisiųst sugebėčiau, pasiskaityt rekomendacijas
> ir išsirinkt - ne.

dėl kalbos tau jau primetė lietuviškų linkų kufass.