Tema: Re: Navigacija i Kinijos
Autorius: svyt
Data: 2012-06-12 19:29:26
va, va ir galvoju kur as ji maciau! nors dabar kai belaidis inetas
santykinai iperkamas gal ne taip ir baisu, tik gaila kad zemelapi nematai
kur pats ilindai, ypac jei tai svetimas miestas/rajonas.
ziurineju sas planeta, cia kur idejo nuoroda, pririsimas prie ozio
neautomatinis, imanomas, yra instrukcija bet pilnai rankinis, bet vel,
reljefai, viskas grazu, o numeracijos tik ant kampiniu namu ir tik prie tam
tikro mastelio.
va pridejau briedzio zemelapi 2007 berods metu, bet poto vilniuje nauju namu
neatsirado, turiu ozio vilniu, bet ten zemelapis gal 1985 metu, kas poto
buvo pastatyta to nera. su paprastu navigatorium nugaletoju 42 namo
nerasdavau igo gerai kai nezinai kaip privaziuot, bet kai zinai kaip mazdaug
iki to namo privaziuot, o nezinai butent kuris namas kokioj taikos gatvej
vilniuje yra butent 111, tai ozis jega, butent greitosios pagalbos, taksi
vairuotojams to reikia, kartais nakti kai nera ko pasiklaust.

--
vyt/ /