Tema: Re: Navigacija iš Kinijos
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 19:51:58
nz, igo ir amigo abi turi savu pliusu, amigo sukisau tik todel kad jam
nereik korteles, kuri tuomet buvo reikalinga kitam irenginiui. vienas
pliusas man atstumus perzvalgoj rodo ne kaip ralyje o absoliucius. visa kita
perkrauta visokiais kalkuliatoriais ir kitais pasaliniais dalykais, programa
kuri senesniuose irenginiuose stringa.su igo daug paprasciau elgtis, ir tai
daug stabilesne, ir paprastesne sistema, jei instaliuojama klientui, tai tik
paprasta igo, uzsiknisi paskui ja derindamas ir telefonu aiskindamas ka
daryt furistui sedinciam ispanijoj.da ir prakeiks tave.

--
vyt/ /