Tema: Re: Navigacija iš Kinijos
Autorius: Sail
Data: 2012-06-05 16:29:35
Na taip iškart neatsakysiu, pas mane aparats 3 metų senumo, iš atminties
tarsi winCE 60 ir viskas veikia, bet dėl versijos galiu ir klysti. Ir
garmino versijos nepamenu...
Tiesiog veikia trys navigacijos (Igo, garminas, tomtomas) ant vieno aparato
ir tiek.

Taip, ozis ne navigacija, bet šauniai papildo navigaciją. Kai navigacija
parodys, kad esi "in the middle of nowhere", oziu gali pažiūrėt, kas realiai
aplinkui yra.