Tema: Re: 3 lausimai apie igo primo?
Autorius: FwsA
Data: 2012-02-01 15:13:09
Taip, butent iGO Primo 2.0.
Visus komentarus buvau nuemes

"Arunas" <arunasTRINTI@TRINTIdalista.lt> wrote in message
news:jgbchk$m9v$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia turbut iGO Primo 2.0 ?
Taip, butent iGO Primo 2.0.

> kur uzkomentuotos eilutes- priekyje stovi ; -neskaitomos.
Visus komentarus buvau nuemes. palikes taip, kaip ikopijavau pries tai
poste.

> [device]
> type="HTC Touch HD T8282" - ar tikrai taip programa atpazista prietaisa?
Nezinau kaip ta dalyka paziuret, bet buvusiuose sitame prietaise sys.txt
failiukuose radau butent taip parasyta, tai taip ir palikau.

> [folders]
> app="\nandflash\igo8"
> content="\nandflash\igo8\content" - ar tikrai toks kelias? svarbus
> kiekvienas simbolis
Taip, sita kelia paemaiu irgi is ankstesnio sys.txt failiuko.

Paimta is GPS.lt ku buvo pakas +800@480_SDMMC++.rar
> persistengt su tais irasais,kuo maziau -tuo geriau ,jei viskas veikia.
As pats nieko ir nerasineju papild.

> O siaip reiketu pradet nuo senesniu Primo versiju,sita -kazkokia
> kaprizinga.
Reiks pabandyt, bet atsirado naujausia, tai ir bandau su naujausia. Kokia
versija nekaprizinga?
Gedas