Tema: Re: 3 lausimai apie igo primo?
Autorius: Arunas
Data: 2012-02-01 10:36:00
Visas paleidimas susiveda i teisingu keliu nurodyma sys.txt faile.
Pas iGO turetu but. Reikia pamegint nukopint i Primo sys.txt faila.
Ir kaip suprast fraze "niekaip nepavyksta paleist"
Tai-truputi nepavyksta,vidutiniskai ar visai?
Taigi raso proceso eiga ir klaidas.

"FwsA" <ggeeddoo@xxx.lt> wrote in message
> Pas mane irgi kinietis. Jokia kortele nesideda. Dabar paprastas IGO 8.3.
> Kiek bandziau Primo susikelt i vidine atminti nepavyksta niekaip paleist.
> Gal kazkur galima paskaityt kaip reikia keltis i vidine atminti ir kaip
> paleist? Pacio aparato resursu pakanka Primo.
> Gedas
>

> "Arunas" <arunasTRINTI@TRINTIdalista.lt> wrote in message

>>> 2. Igo 8 isidedavau lengvai, su primo taip pat bus?