Tema: Re: 3 lausimai apie igo primo?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 10:51:57
as idejau kad meniu atsiarytu paspaudus "navigacija" mygtuka, ir tada per
meniu bet kur ilendu, pasileidziu ka noriu, tik nepatogu vaziuojant
perkraut, reik pataikyt tiksliai i labai maza plota.
igo primo veikia ne taip stabiliai kaip  igo tikriau yra kaprizingesne, bet
turi ir keleta geru privalumu. instaliuot, tai arba is karto veiks ta
versija arba neveiks, jei ja isprievartausi, kad veiktu veiks greiciausiai
kreivai. tas pats kas ir igo.

--
vyt/ /