Tema: Re: TomTom navcore naujinimas
Autorius: VidmantasM
Data: 2011-12-29 22:19:33
Neturiu mineto dll failo. O kad pas mane kazkas su TThome negerai - faktas.
Pas mane win7, bet jei jungiu ne kortele, o visa irengini prie kompo, tai
sulaukiu kitokios reakcijos, meta klaida apie suderinamuma, kad programa
negali kompe veikti, ar kad irenginys nesiderina su kompu, kazkas. Spaudziu
skaityti klaida, uzsikrauna melynas ekranas, spaudziu ok ir return, viskas,
kita karta vel prijungus - kartojasi

"kufas"  parašė naujienų news:jdigi0$eu1$1@trimpas.omnitel.net...

Kad veiktu "valdyti mano TT" reikia pachinta faila "9-170-734651-1.dll"
ikelti i
C:\Documents and Settings\Arunas\Application
Data\TomTom\HOME\Profiles\w2aya7lv.default\extensions\Navcore.9.170.734651@tomtom.com
Cia-pvz Win XP atveju.
Bootloaderis- visai is kitos operos. Skaiciai prirasomi,kad zinotume kuri
versija.
O suveikia tik viena karta,jei pervadini i system.
Bet jei nesupranti,geriau nenaudot.
Pirminis negalejo but 1.0xxx . Cia-taip tik TT Home rodo. Reikia ziuret per
prietaisa arba per ttgo.bif faile.