Tema: Re: TomTom navcore naujinimas
Autorius: VidmantasM
Data: 2011-12-29 19:42:37
Pasizaidziau, pavyko :) aparatas tempia, teksta renkant ciut letai raides
delioja, bet tas nera beda. Beda yra tai, kad prijunus kortele prie kompo ir
juniatis prie "valdyti mano TT", ismeta pranesima, kad mano ireninyje
negalima naudoti mano zemelapio. Dabar keisti zemelapi? Bet aparate veikia
:)
Beje, kazka skaiciau apie bootloader, kad jis gali susukti smegenis, tad to
failiuko system.5.5281 i kortele nekeliau. Mano pirminis buvo 1.0xxx, nors
ir neikeliau, pasidare 5.5. Navcore siulo 5.5281, o irenginys dabar rodo
5.5120.
Tai ikelt ta system faila su skaiciais?

"Arunas"  parašė naujienų news:jdhsse$l6l$1@trimpas.omnitel.net...

Visa esme tame,kad isirasai kita Navcore i SD kortele ir bandai.
O senoji lieka vidineje atmintyje.
Idedi kortele-kraunasi is korteles,isimi kortele-kraunasi originali Navcore.
Bet kuriuo atveju darosi originalios kopija i kompa copy-paste metodu ir
visada galima atstatyti.