Tema: Re: TomTom navcore naujinimas
Autorius: kufas
Data: 2011-12-29 21:54:40
Kad veiktu "valdyti mano TT" reikia pachinta faila "9-170-734651-1.dll"
ikelti i
C:\Documents and Settings\Arunas\Application
Data\TomTom\HOME\Profiles\w2aya7lv.default\extensions\Navcore.9.170.734651@tomtom.com
Cia-pvz Win XP atveju.
Bootloaderis- visai is kitos operos. Skaiciai prirasomi,kad zinotume kuri
versija.
O suveikia tik viena karta,jei pervadini i system.
Bet jei nesupranti,geriau nenaudot.
Pirminis negalejo but 1.0xxx . Cia-taip tik TT Home rodo. Reikia ziuret per
prietaisa arba per ttgo.bif faile.