Tema: Re: Reikia WinCE navigatoriaus rekomendacijų
Autorius: kaiser
Data: 2011-11-23 08:29:18
Na, bratka N metų su TT Go dėžute važinėjosi ir su kitomis navigacijomis
beveik nebendravo, todėl TT navigator ir yra iš pageidavimų. Nors šis
punktas nėra privalomas. Manau, greit ir su Primo apsipras. Juolab, kad
aktualūs fūriniai žemėlapiai.
Reikalavimų sąrašas vakar buvo papildytas TMC imtuvu. Tad kandidatų
sąrašas gerokai susiaurėja.
Kol kas pačiam naudotojui labiausiai "prilipo" Becker. Tik vat neaišku
kaip su sunkvežimių žemėlapiais. Turbūt neužteks tik failiukus, kuriuose
sunkvežimių apribojimai, šalia jau esamų žemėlapių sumesti.

____
kaiser