Tema: Re: Reikia WinCE navigatoriaus rekomendacijų
Autorius: svyt
Data: 2011-11-22 19:03:30
becker kiek ciupinejau, simpatiski, tvirtai pagaminti, neribojant biudzeta
ko gero sita rinkciaus, bet kad man, kaip ir daugeliui furistui be
priekaistu veikia tas pats go clever, kai nuemiau subraizyta apsaugine
plevele nustebau kaip stipriai jis sviecia, ir matosi pakankamai gerai
viskas net apsvietus saulej. daugiau cia ne aparato beda o softo, pvz
paprastas igo veikia daug stabiliau nei igo primo, tad si ir siulyciau kist.
 kist tomtoma kaip antra programa ner prasmes, nes ten tie patys zemelapiai,
geriau antra programa tada kokia automapa, garmina, naviteka (labai detali
rusija, rusijoj, baltarusijoj ji naudoju). beto megejiskai ne taip paprasta
ikist kelias programas, jei kisi eksploreri ir per jo meniu einant per
direktorijas ieskot kitos programos ne taip paprasta zmogui tolimam nuo
kompiuteriu susirast reikiama programa.

--
vyt/ /