Tema: Re: Reikia WinCE navigatoriaus rekomendacijų
Autorius: Caponi
Data: 2011-11-22 15:45:52
Nu po tiesioginiai spinduliais turbut reta kuri ekrana iziuresi, bet siaip puse bb.
Tiesa pasakius as daug jais nesinaudojau, greiciau pamaigymas susipazinimui buvo - visai neblogai vartosi, ekranas reaguoja i spaudyma visai gerai, duodama 2 metu garantija - zodziu, nera kazkoks super stebuklas ten, bet jei norisi oficialiai isigyt nebrangu navigatoriu, tai, manau, labai verta atkreipt demesi i juos.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi