Tema: Re: req navi androidui htc
Autorius: svyt
Data: 2011-11-04 18:42:31
matai kai lyginu su senienom kurie kambary su langu i viena puse rysio
nepagauna ar pagauna sunkiai, sitas sakyciau pusetinai veikia, geriausiai
gaudo kambary pna gocleveris, htc tytnII mazdaug apyligiai, tik tytn II
praso vis atnaujint kazkatai per ineta, jei to nedarau, pirmaji karta
ijungus pasijungia ypac letai. su kokiu bekeriu, ar orginaliu tomtomu,
garminu nelyginau. Bet man praktiskai niekad nebuvo aktualu laikas per kiek
pasigauna palydovus, gal ipratau dar nuo 2 kartos irenginiu, tai jei kur
ruosiuos vaziuot, ar ka tai pirmu reikalu sedes i automobili jungiu
navigacija (daznai dar namie) tai kol susidedu daiktus kelinen ir pan (jei
vaziuoju be lagaminu, paprastai navigatoriaus nereikia), jis jau buna viska
susigaudes, ir kol sildau varikli ivedu marsruta.
huavejui nereikia a gps duomenu, gal todel jis kiek letesnis?

--
vyt/ /

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
> Nea, lauke ir automobilyje Huawei U8500 GPS veikia normaliai, bet minetu
> device'u GPS veikia geriau. Visus androidinius device'us testinau su GPS
> status programele, kuri rodo kiek palydovu pagauta ir (ijungus menu
> atitinkama punkta) per kiek laiko nustatomos koordinates. Visuose
> androidiniuose device'uose buvo ijungtas wifi, kad gaut naujausius a-gps
> duomenis. Navigone (winCE) - iGO langas GPS status.
>
> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message

>>> turi
>>> 3D. Ir dar - visdelto Huawejaus gps antena ar chipas gerokai atsilieka