Tema: Re: req navi androidui htc
Autorius: svyt
Data: 2011-10-22 21:56:55
man tai sygic vinintele programa kuri luzineja, paziurejau siaip nieko
ipatingo, tai istryniau, navigonas man veikia be ineto, gana stabiliai,
ekraniuke zemelapis labai graziai ziuris, kai norisi apzvalga padaryt, tik
kazkaip nesuprantu, lietuva gal 100 mb uzima, o adresu, gatviu minimaliai.
Igo aisku topas, tik kol kas, bent mano rezoliucijai 480x320, veikia tik
senesne versija be skinu, tai gana minimalios galimybes, labiausiai
nepatinka kad sudetinga iterpt tarpinius taskus.

--
vyt/ /