Tema: Re: req navi androidui htc
Autorius: svyt
Data: 2011-11-04 18:36:02
jo, reiks pabandyt.
dar, ar ka blogai darau, bet kai noriu zvalgyt zemelapi (stumdyt ranka),
spaudziu melyna delno su iskeltu smilium ikonike (paieska zemelapyje), ji
pradeda (permeta) nuo atlanto vandenyno arba kitu irankiu kur raudonu
konturu balta ranka (lygtais slinkimo rezimas), tai visad nuo paryziaus
centro., bet tai velgi, kaip kada, jei butu nustatymas butu visada.
koks skinas nesupratau, dabar greitosiomis perziurejau meniu neradau nei
koks skinas nei kaip ji ijungt- atjungt, instaliavau tavo nuoroda.

--
vyt/ /