Tema: Re: mob su navigacija
Autorius: svyt
Data: 2011-10-02 11:47:52
pirkau huawei 8500 berods uz lita ( pabrangimas 11 litais menesiui, 2 metam,
2 metam garantija, 300 ar 400 be sutarties) kaip uz tokia kaina dziugina,
batarke laiko neblogai, igo (europai) ir navitelis (rusijai, ukrainai)
veikia nestrigdamas, sygic veike man nepatikimai, ir nelabai patiko (kazkaip
pakimba paleidimo metu, bet jei pasileidzia tai veikia, bet daug vietos
uzima, o naudos mazai) ismeciau. naudoju kaip telefona ir kaip pagalbini
navigatoriu, bei navigatoriu kur jei netoli varau.

--
vyt/ /